Terwijl we konden genieten van de laatste warme zonnestralen, hebben we dit ook ten volle gedaan. Donderdagnamiddag gingen we samen met de leerlingen van het 4e leerjaar aan de slag in verschillende groepjes. In elke groep werden de technische talenten van de leerlingen op de proef gesteld. In de eerste groep gingen de leerlingen met enkele kernwoorden aan de slag om een toneel te maken. In groep 2 werd met allerlei materiaal een knikkerbaan in elkaar geknutseld. Een ander groepje ging dan weer aan de slag met hout en probeerde een zeepkist te bouwen. Daarnaast werd ook nog een constructie met stokjes gebouwd en er werden oefeningen op de chromebooks gemaakt. De leerlingen hadden uitermate veel lol!

rbt