Sporten en bewegen is gezond! Zowel voor onze geest als voor ons lichaam. Heel vaak worden de kinderen ook geïnspireerd door een bepaalde bekende sporter om zelf in beweging te komen of zich aan te sluiten bij een bepaald club. Ik was wel eens nieuwsgierig wie die personen zijn voor de kinderen in het 3e leerjaar. Daarom gingen ze aan de slag om hun favoriete sporter eens voor te stellen aan hun klasgenoten. Ze gingen op zoek naar informatie op het internet en maakten een leuke presentatie. Volgende week worden de verschillende presentaties voorgesteld aan elkaar.

Daarnaast is gezonde voeding ook erg belangrijk! Daarom hebben we deze week onze groene vingers aangesproken. Net zoals de leerlingen van het eerste leerjaar, hebben ook wij enkele stronken witloof geplant. Af en toe gaat een leerling eens piepen of er nog voldoende water is en nu is het wachten maar….Als ze goed groeien, gaan we onze oogst natuurlijk ook eens proeven met een lekker receptje! Wij kijken er al naar uit!