Deze week zijn we volop aan het repeteren voor het schoolfeest. Met slechts een weekje wachttijd voor de deur, zal het daar sneller zijn dan we denken. Voorlopig geven ze prachtig weer voor volgende zaterdag dus duimen maar dat het zo blijft. De kinderen zien het alvast helemaal zitten.

Verder deze week zijn we tijdens de rekenlessen volop aan het herhalen. Het kloklezen werd herhaald en ook het cijferend vermenigvuldigen hebben we nog eens ingeoefend. De kinderen mochten zelf de meester of juf spelen aan het bord. Ze vonden dit echt superleuk!
Tijdens taal zijn we gestart met een nieuw thema: ‘spelletjes’. Hierbij komen verschillende spelletjes als ook winnen en verliezen aan bod. We schrijven ook zelf een brief aan de directeur om enkele voorstellen te doen voor leuke vernieuwingen op onze speelplaats.