Deze week  hebben we tijdens de rekenlessen de verschillende stappen herhaald om op te tellen en af te trekken tot 100 met een brug. Daarnaast blijven we de maaltafels verder automatiseren. De kinderen vonden het tafelspelletje waarbij ze even op de tafel mogen staan alvast super leuk. Op donderdagvoormiddag gingen we samen met het vierde leerjaar naar buiten. Gelukkig waren de weergoden ons goedgezind en konden we onze meetopdrachten rustig uitvoeren. Donderdagnamiddag konden we voor het eerst dit schooljaar gaan sporten in de sportzaal. Op vrijdag gingen we aan de slag in ‘Grey of the week’ met het eerste thema dat de kinderen zelf hebben gekozen nl. ‘Het oog’. De anatomie en de werking van het oog kwam al aan bod. Volgende week woensdag staan er verschillende proefjes rond licht op het programma.