Deze week werkten we verder rond het thema van ons project. De kinderen wertken tijdens de les drama een leuke sketch uit van het vroegere programma ‘Te land, ter zee en in de lucht’. Daarbij kregen de kinderen elk een rol. De ene was reporter, de andere cameraman/cameravrouw en dan hadden we nog enkele deelnemers die vertelden over hun bolide waarmee ze de wedstrijd wilden winnen. Deze sketches kunnen jullie allemaal komen bewonderen op ons forum vrijdagnamiddag!
Daarnaast gingen we, samen met de kinderen van het tweede leerjaar, aan het knutselen. De opdracht was om in groepjes van 2 zelf een mini-zeepkist in elkaar te steken dat kon drijven, zweven, rijden of een combinatie van deze. De kinderen konden kiezen een uit resem van verschillende knutselmaterialen. De beelden spreken voor zich….We hebben een zalige namiddag gehad!