Een laatste etappe in het schooljaar van het derde leerjaar. Er staat dit trimester nog heel wat op het programma. Het schoolfeest komt snel dichterbij, er komt nog een sportdag aan en we gaan nog op schoolreis. Daarnaast wordt heel veel leerstof herhaald.

In de lessen wereldoriëntatie zijn we gestart met het nieuwe thema ‘Ons lichaam’. Daarbij nemen we een kijkje naar wat er allemaal in ons lichaam gebeurt. De spijsvertering, ademhaling, bloedsomloop, ….Alles nemen we onder de loep. De kinderen zijn alvast erg enthousiast over het thema. 1001 vragen kwamen al voorbij.

Deze week werden we in het derde leerjaar wel wat verwend. Op donderdagvoormiddag mochten wij gaan kijken in de Kubox naar een leuke toneelvoorstelling. Het werd een combinatie van muziek en goocheltrucs. De kinderen zaten vol spanning en enthousiasme te genieten.