De eerste volle week in het derde leerjaar zit er al weer op. Naast het herhalen van de reeds gekende tafels uit het tweede leerjaar, hebben we deze week de getallen tot 100 herhaald.
In taal zijn we gestart met het thema ‘Anders zijn’. Hierin leren de leerlingen dat iedereen verschillende talenten heeft en hierdoor anders is dan de anderen.
In wereldoriëntatie zijn we gestart met het thema ‘Hé, ga je mee naar de zee?’. Dit natuurlijk omdat het vertrek op zeeklassen steeds dichterbij komt. Het vervoer is geregeld, het programma is gekend, en de valies mag al bijna gevuld worden…De kinderen kijken vol verwachting uit naar ons vertrek! Voor de mama’s en papa’s schrijven wij elke avond een kort verslagje op de blog en kunnen jullie genieten van de foto’s die overdag werden genomen.

Tot volgende week!