Deze week gaven we de aftrap van onze projectweek rond talenten. Elk kind is uniek en blinkt in verschillende dingen uit. Dit kan zowel creatief, cognitief, emotioneel als lichamelijk zijn. Vaak hebben de kinderen talenten waar ze zelf niet van weten dat het een talent is. Om dit even in de kijker te zetten, stelden we elke leerling voor als een boomstam. De andere kinderen vulden de takken van de boom in met de talenten van die leerling. Alle bomen groeiden,vol mooie bladeren en talenten. Een mooie voorstelling van onze kinderen vol talenten!

In ‘Grey of the week’ werden de kinderen ingedeeld in duo’s. Elk duo kreeg een boom waarnaar ze onderzoek deden. Bladeren, vruchten, bloeitijd,…. De resultaten van deze werkjes kunnen jullie komen bewonderen op ons forum, volgende week vrijdag.