Ook deze week hebben we in het 3e leerjaar niet stilgezeten. De kleine gewoontes van de klas beginnen meer en meer eigen te worden. In het begin is het altijd wat zoeken, maar gaandeweg komt dit allemaal in orde. één van deze gewoontes is JUNGLE TIME. Elke woensdag voormiddag gaan de kinderen van het 3e leerjaar en het 4e leerjaar zelfstandig aan het werk. De taken worden uitgelegd en dan zoeken de leerlingen een plekje in het lokaal van L3 of L4. Ze zijn vrij om te kiezen welke taak ze eerst maken en naast welke vriend of vriendin ze zitten. Ze kunnen elkaar ook helpen waar nodig. Ondertussen hebben juf Nele en ikzelf de handen vrij om hier en daar een leerling bij te werken. Ook tijdens deze jungle time worden de chromebooks ingezet om het leren ook aangenaam te kunnen maken.