Deze week is alweer voorbij gevlogen! In de lessen wiskunde hebben we deze keer het gewicht herhaald. We hadden verschillende materialen die we konden schatten en daarna wegen. Daarnaast hebben we een volgende les tot 1000 gehad.

In de taallessen werken we rond het thema dieren. Daarbij hebben we al een gesprek gehad waarbij we elkaar, aan de hand van argumenten, moesten overtuigen om al dan niet een huisdier te nemen. Er werd toch heel wat afgelachen met de verschillende argumenten die aan bod kwamen!

Op donderdag konden we de beentjes losgooien bij meester Stijn in een les basketbal. Op de terugweg naar school maakten we nog een korte stop in de bib. De kinderen kregen een rondleiding, wat uitleg over de werking van de bib en als afsluiter werd nog een leuk verhaal voorgelezen.

Kortom, alweer een top week!