Een plons op vrijdag in het zwembad, met het oefenen van de coördinatie van de arm- en beenbeweging van schoolslag, maar ook het uitademen onder water, deed wel deugd na het intensief werken in de klas. We oefenden vooral het cijferend delen extra goed in en ook de bijvoeglijke naamwoorden kregen ruimschoots de aandacht. Samen met het 4e leerjaar gingen we op zoektocht naar informatie over enkele lentebloeiers  maar ook andere bekende bloemen zoals de tulp, narcis, zonnebloem, orchidee, … . De cadeautjes voor onze lieve mama’s werden afgewerkt en ingepakt, zodat we hen zondag op Moederdag liefdevol kunnen verrassen. En natuurlijk werden onze dansskills ook boven gehaald tijdens de repetities voor het nu wel snel naderende schoolfeest.